Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

hétfő, szeptember 01, 2014

Szeptember 1.

Iskolás lett a fiam. A nagy fiam.

Amennyire vártam már ezt a napot, most kirobbanóan jól kellene éreznem magam, de mégse vagyok annyira boldog. Egész nyáron a csendet vártam, és most csend van. Úgy kell nekem.

Elfelejtettem lefényképezni Zénót az első nap az iskolatáskájával.

Apa pedig Kara miatt aggódott, ő a kicsit nem szereti otthagyni az oviban. De majd belejövünk.

A reggel viszont nem lett kapkodós, felkeltek a fiúk időben, reggeliztek is, el se késtünk, pedig érezhető volt az iskolakezdés a városi forgalmon is. Fogmosásnál kiesett az ötödik fog, de legalább már az se lifeg a szájában.

Nna. Ennyi. Délben megyek értük, amit lehet, pótolok, aztán meglátjuk, miket mesélnek. Most pedig nekiállok takarítani.