Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

csütörtök, július 02, 2015

Kara csacsog:

Fergeteges napunk volt. Zénó Ajkán van, a két kicsivel nyugodt napunk volt. Kara kiegyensúlyozott, vidám, szófogadó és nagyon hiányzik neki Zénó.

- Lehet olyat csinálni, hogy az ember nevet változtat? Nekem a Kara olyan furcsa.
- És mit szeretnél, hogy mi legyen a neved?
- Mondjuk Zénó.

Játszótéren:
- Vigyázz, a forgóhintán ne pörögj sokáig, mert rosszul lehetsz.
- Szerintem nincs igazad. Apa eddig nem mondott olyat, hogy a forgóhintán rosszul kehet lenni. És Apa mindent tud.

- Ne haragudj, Apa, de most egy icurka-picurkával jobban szeretem Anyát.

Hazaérek a futásból, meg akar ölelni. Mondom neki, hogy most csak óvatosan mert nagyon izzadt vagyok. Este, a lefekvéskor hozzám bújik:
- Szerencsére már lecsöpögött rólad a víz, most már csak ragadós vagy.

21.15-kor fekszik a kanapén és elmélyülten néz valami mesét a tábláján. Mondom Apának, hogy ez a gyerek mit keres itt.
- Gyere, Kara, menjünk fel.
- Apa, ezzel most azt akarod mondani, hogy menjünk fel? Pont most, amikor bazira éhes vagyok?!

21.30-kor hozzáteszi:
- Mondjak valamit, Anya? Kedvem szottyant egy kis zenét hallgatni!

21.35, a fáradtságtól imbolyogva megy fogat mosni:
- Nekem annyira hiányzik Zénó, hogy már nem is tudok egyenesen menni.

Címkék:

1 Comments:

Blogger szolyva said...

Édi ez a Kara. De téényleeg!! :D

8:26 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home