Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

hétfő, szeptember 08, 2008

Füred


Tegnap Füreden rákapott a gyerek a sétára. Úgy egy órán keresztül csak sétálni volt hajlandó, ha kézbe akartam venni, vagy esetleg a babakocsiba akartam betenni, ordítani kezdett. Ahogy letettem, már vigyorgott és indult megint sétálni.

Én azt hittem, ettől majd jól elfárad, aztán hazáig csend lesz a kocsiban. Persze. Ugyanannyit nyűglődött, mint máskor szokott, nem szereti, ha be van csatolva, menni akar állandóan. 8 körül értünk haza, még akkor se aludt, pedig jó szokása szerint azért a városnév táblánál mindig bealszik, ha utazunk, és természetesen a célállomás táblájánál nyomja el az álom. De tegnap még ezt se.

Ma reggel egymást etettük: nála is egy kanál, nálam is, én az ő szájába toltam a kaját, ő az enyémbe.