Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

hétfő, december 26, 2011

Zénó csacsog

Kekszet sütöttünk Zénóval, a keksznyomó újratöltésekor mindig lenyalta a rajta maradt tésztát és hozzáfűzte:
- Anya, megtisztítsam neked? Én bármikor megtisztítom neked, csak szólnod kell és segítek.
Így fogyott el a tészta fele, mielőtt megsütöttük volna.

Sütés után megdícsértem, hogy ügyesen segítetett.
- És most mondd azt, hogy 'Zénó, nem vagyok büszke rád, mert ma még nem kakiltál'.
Elmondtam amit kért, aztán:
- Jó, akkor máris futok kakilni!
Elindult kakilni, de szólt, hogy én ne menjek vele, megoldja egyedül:
- Majd küldök egy üzenetet, hogy Mrs Anya, jöhetsz.

Leszidtam valamiért, és azzal fejeztem be, hogy mit képzelsz magadról. Gondolkodás nélkül rávágta:
- Én az élet gyermeke vagyok!

Hosszúnyakú garbót adtam rá, olyan Steve Jobs-osat, amit szeret a szája elé felhúzni.
- Ha mérgező füst lesz, akkor a szám elé húzom majd, nehogy elhervadjak, mint egy virágszirom.

Búcsúzkodtunk, ő Mamiéknál maradt, mi hazajöttünk, és arra kért, h maradjak ott vele én is.
- Légyszi, légyszi, kérlek, maradj itt velem, mert a Gézával nem lehet beszélni!