Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

kedd, január 15, 2008

Túl a sövényen




Kaja! Kaja!

Orvosi engedéllyel tegnap elkezdtük a zöldségek fogyasztását. Jó lenne most ide tenni egy fotót, amin bokáig sárga a gyerek a sütőtöktől, de sajnos annyira nem ízlett neki semmi, hogy még csak össze se kente magát vele, és fotózni se volt idő, olyan gyorsan visszakapta a cumisüveget. Ordítás lett belőle, valsággal zokon vette, hogy valami sárga izét adunk neki kaja helyett. Szinte remegett ordítás közben, megsajnáltuk és visszatértünk a tejhez. Tegnap a krumpli, ma a sütőtök, egyik se tetszett neki. Csak azt nem értem, hogy akkor mi a francért nézi ki a számból a kaját, ha eszem. Látszik a szemén, hogy annyira megkóstolná. De bolognai spagettit mégse etethetek vele.

Megkapta a 4 hónapos oltást, kiborult tőle, sírt, egész nap hisztis volt, és ettől is én az lettem. 3 órát bömbölt végig vígasztalhatatlanul, aztán eláult. Reméltem, hogy talán ez után átalussza az éjszakát, de még így sem, hajnali evés és 5 órai korán kelés lett ebből is. Szórakozik ez a gyerek.

Kapott zsebes nacit meg kapucnis felsőt, nagyon vagányan néz ki benne. Biztos tudja, hogy Apának is ilyen van, és büszkén feszít benne.

Én a gyerekhibernáló ötlete után újabb niche-t fedeztem fel a gyerekholmik piacán: az altató lövedéket. Olyan kellene, mint a vadállatoknál, a nehezen megközelíthető, veszélyes egyedeket távolról megcélozni és altató lövedékkel semlegesíteni. Alvás helyett dobhártyaszaggató hangerővel ordító gyerekek kezelésére kiválóan alkalmas lenne, szerintem tuti nyerő lenne, sokan kapnának utána.