Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

hétfő, március 03, 2014

Kara elveszett a TESCO-ban

A legokosabb gyerekem tegnap elszaladt a TESCO-ban és nem talált vissza. Sőt, én is hiába kiabáltam meg kezdtem el keresni azonnal, nem láttam sehol.

Zénóval oda-vissza szaladgáltunk a középső folyosón, és még a sírását is hallottuk, de eredménytelenek voltunk, mert én úgy hallottam, hogy a hang előttünk van, jobb oldalon, Zénó pedig állította, hogy mögöttünk sír a gyerek a bal oldalon. Erről ennyit. De látni nem láttuk sehol.

Mentem az ügyfélszolgálatra, de ott se volt senki, aztán vissza a gyerekruha osztályra tovább keresni meg kiabálni. Egyszer össze is néztem egy fiatal pasival, aki a kiabálásomra megfordult, de aztán ment tovább, azt nem vettem észre, hogy a kezében lévő gyerek nem a sajátja, hanem az enyém. Ez az apróság egyedül Zénónak tűnt fel, aki azonnal szólt nekem. Én a földön szaladgáló, egyedül lévő, kis növésű embereket szkenneltem a szememmel és gyorsan kapkodtam a fejem körbe.

Pánikba mondjuk nem estem, afelől nem volt kétségem, hogy előbb utóbb meglesz valahol.

Szóval Zénó észre vette, a pasi után futottunk, és visszakértem a gyereket. Épp az ügyfélszolgálat felé tartottak ők is. Az ember elmondta, hogy Kara nagyon okosan viselkedett, odament hozzá és elmondta neki, hogy ő most el van veszve. Aztán hagyta, hogy elinduljanak segítséget kérni.

Utólag visszagondolva, azért az furcsa, hogy a gyerekem nem szólt a fickónak, hogy az a kiabáló figura az ő anyja és éppen az ő nevét kiabálja. Sőt, amikor átvettem a fickótól, még a kezét se nyújtotta felém, nem látszott rajta, hogy örül, nem mondta a nevemet, semmit. A pasi biztos azt hiszi, hogy a szívtelen anyától megszökött a gyerek, aki most nagyon bánatos, hogy mégis megkerült.

Persze, annyira meg volt szeppenve, hogy itthon se merte elmondani Apának, hogy mi volt a mai TESCO kaland. Ami - ha nincs Zénó - , akkor tényleg rosszabbul is végződhetett volna. De remélem, hogy most már tényleg megérti minden gyerekem, hogy miért nem szabad elszaladgálni a tömegben a szüleitől.

Mottónak pedig ezt szántam eredetileg ehhez a bejegyzéshez, csak nem akarok gyámhivatali eljárást kapni:
- Egyszer, pár percig én is elhittem, hogy van isten.
- Amikor megtudtad, hogy lányod születik?
- Nem, amikor Kara elveszett a TESCO-ban.