Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

péntek, február 09, 2007

Az adminisztráció

Most meg a védőnőt üldözöm. Azt mondták, hogy be kell jelentkeznem nála, de gondoltam valami kórházi papírral, amin rajta van a nevem, meg hogy terhes vagyok. Ilyet én nem kaptam a múltkor.

Meg tudom tenni, hogy bemegyek az utcáról és megmondom a védőnőnek, hogy terhes vagyok, adjon egy terhes kiskönyvet, de szerintem körberöhögne. Ezt bárki mondhatja. Van egy ultrahang fotóm, de az akárkié is lehetne. Szóval arra gondoltam, majd legközelebb, ha megyek a kórházba, kérek igazolást.

Aztán rájöttem, hogy az mégsem jó, mert legközelebb a 12 hetes ultrahangra megyek és most olvastam valahol, hogy a 12. hét előtt kell bejelentkezni a védőnőnél, mert csak akkor leszek jogosult valamire, nem tudom mire, úgyhogy a 12. héten már késő.

Ma kétszer jártam a védőnőnél, de sehol senki. Félfogadás 8-10 óra között van. Visszamegyek hétfőn.