Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

hétfő, február 08, 2021

Befagyott a visszapillantó

 Egyik reggel az olvadó hó után lefagyott a kocsi minden ajtaja reggelre. Alig tudtuk kinyitni az ajtókat a beszálláshoz, de ami még rosszabb, beragadtak a visszapillantók is, nem nyíltak ki induláskor. Ez elég zavaró, lényegében sávot váltani se tudok nélkülük.

Emlékeztem, hogy van erre is a nyomógomb a kocsiban, de a hajnali órán nem találtam meg, vezetés közben, ekkor jött Zénó mentő ötlete: van egy kézikönyv(!) az Audiban, a kesztyűtartóban. Egy mozdulattal kivette és mire odanéztem, már lapozta is, közben megnyugtatott, hogy mindjárt megoldja, ne aggódjak.

Mire a szememmel végigszkrolloztam a gombokat, addigra Z pont megtalálta, hogy hol kell keresnem. Büszke voltam rá, igazi férfi lett belőle 14 év alatt. Épp csak autót nem vezet még, de ha hagynám, azt is elvezetné gond nélkül.