Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

szerda, június 06, 2007

26. hét

Megvolt a vérvétel. Reggel elkéstem, 9.30-kor vettek vért először, éhgyomorra. Fájt. De tűrtem. Vér most sem jött, csak egymást noszogattuk a vámpír nénivel: 'Adjon már vért', 'Vegye már ki azt a tűt', 'Adjon már vért'. Lassan megtelt a fiola, és kijöhettem. Aztán a folyosón elfogyasztottam 1 db zsemlét és 2 dl tejet. És vártam. Vártam 60 percet.

Párszor megkértem G-t, hogy szöktessen meg, lógjunk el, és hagyjuk a francba ezt az egészet, úgysincs gondom a véremmel. De hajthatatlan volt. Néztem az órát: már csak 50 perc, már csak 45 perc. Mire eljött az én időm, olyan ideges voltam, hogy alig tudtam bemenni. Viszont így könnyen jött a vérem, alig éreztem fájdalmat és gyorsan végeztünk.

Az eredményünk most is tökéletes, 2 hét múlva mehetünk ultrahangra. Addig csak növesztenem kell a gyereket.

És a gyerek nő. Gyakran mozog, sokat van ébren, néha úgy bemozgatja az egész hasamat, ahogy a kocsonya szokta Jerry egér pocakját a rajzfilmben. Csak ez igazi. Látom is, ahogy oda-vissza mozog a hasam, állati vicces. Próbálom másoknak is megmutatni, de ezt nehéz.

Olyan is van, hogy kitolja a fenekét a hasam egyik oldalára. Olyankor aszimmetrikus lesz az egész hasam, egy nagy dudorral az egyik oldalon. Aztán visszamászik a helyére.