Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

péntek, február 26, 2021

Áramszünet

 Napokkal ezelőtt bejelentették, hogy áramszünet lesz az utcában egy teljes napig, csak elvesztettem a hirdetményt, és csak arra emlékeztem, hogy egyik nap nem lesz van áram, vagy víz. Na, ma nem volt, és áram.

Pont itthon voltam, készülődtem a költözésre és reggel elment az áram. A fiúkért már úgy mentem suliba, hogy felkészültem: ebédjük hiába van, megmelegíteni úgysem lehet, gondoltam, most jófej leszek és hazafelé kapnak Burger King kaját, az legalább meleg.

Egyik a másik után beszállt a kocsiba, akartam mondani a jó hírt, mosolyogva, várva az üdvrivalgást, erre mind a kettő, egymástól függetlenül ezt vágta rá teljesen beparázva:

- Mi?? Akkor nem tudunk otthon gépezni??