Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

hétfő, június 25, 2007

29. hét

A védőnőnél tett mai látogatásom is igen szórakoztatóra sikerült. A hölgy némileg túlpozícionálja magát, a fontosságát, illetve a munkája fontosságát. Elvittem neki a vérvétel eredményét, hogy buzgón átírhassa a kartonomra, amit a fiókjában rejteget magának.

- Ez melyik érték? Az éhgyomorra vett véré?
- Nem. Ez a 60 perces. (rajta van a papíron)
- Ez jó. Hány perces, 120?
- Nem, 60 perces.
- Lássuk a másikat. Az is jó. Ilyen alacsony a glükóz szintje éhgyomorra? Nagyon jó. Panasza van?
- Nincs.
- Hogy bírja a meleget?
- Kitűnően.
- Szóval teljesen jól van?
- Igen.
- Súlya?
- 55 kiló.
- Remek. Hány hetes most?
- 30.
- De a nőgyógyász a múlt héten azt írta be a kiskönyvbe, hogy 28. Nem írhatok 30-at, csak legfeljebb 29-et, érti: egy hét alatt nem nőhetett 2 hetet.
- Aha.
- Azt mondja, semmi panasza?
- Semmi. Volt gyomorsav problémám, de megoldottuk.
- Nézzem a bokáját! Nem dagad. Még a lába sem dagad. (Itt már kezdett begurulni, hogy nem tud semmire tanácsot adni nekem, pedig mindent megpróbált.)
- Nem.
- És mitől ilyen barna? Napozik? (Jött a mentőkérdés.)
- Igen, voltam már napon.
- Jaj, ne napozzon, megárthat. Főleg ebben a hőségben, meg ne próbálja, még megárt a kicsinek.
- Jó.
- Na, ha megszült, telefonáljon ide, a lányok majd kimennem megvizsgálni, mert én akkor már nem leszek.
- Jó.

Azzal el is köszöntem. Kicsit mintha várta volna, hogy megérdeklődjem, miért nem lesz ő már szeptembertől, 'csak nem nyugdíjba megy? dehát olyan fiatal még? hogy leszünk meg maga nélkül?', de én ügyet se vetettem rá.

Legközelebb az ultrahang után kell meglátogatnom.