Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

kedd, augusztus 07, 2007

37. hét

Előre bocsátom, hogy a piros betűs mondatot nem én helyeztem el azon a fenti vonalzón, hanem a babafalviak ilyen humorosak.

Ma voltam CTG-n. Nem volt nagy cucc. Leültem egy székre, kaptam 2 tappancsot a hasamra és hallgattam a dobogást 15 percig. A szülésznő egyre aggodalmasabb kérdéseit eleinte nem tudtam mire vélni (mikorra vagyok kiírva, mennyire szokott keményedni a hasam), aztán a végén csak kinyögte, hogy a gép szerint 5 perces fájásaim vannak. Hurrá. Mondtam, hogy én meg nem érzek semmit.

Megbeszéltük, hogy ultrahangra most nem megyek, és a méhszájamat se mutatom meg inkább másik orvosnak, mert az enyém szabadságon van a héten, inkább megvárom a jövő hetet és megigértem neki, hogy addig nem fogok megszülni.

Várakozás közben volt szerencsém magam elé engedni Csiszár Jenő feleségét a vizsgálatra, így a celeb házaspár korán le is lépett. Később pedig megbeszéltük, hogy a következő gyerekünket az interneten fogjuk megrendelni, össze fotosopoljuk az apja szemét az én számmal, stb, aztán kérünk házhozszállítást és így megspóroljuk azt a sok időt és energiát, amibe a kórházi látogatások kerülnek. Ha az ötlet beválik, az eljárást szabadalomra is felterjesztjük.

Közben pedig néha azt érzem, hogy ez a gyerek nem is megszületni fog, hanem egyszerűen kirúgja majd az oldalamat és ott távozik.