Mese habbal

Mottó: három gyerek, tizenhét év, ezerhétszáz poszt // Emlékkönyvnek szánom ezt a gyűjteményt a gyerekeimnek és magamnak is, hogy ne felejtsünk el semmit, ami egykor fontos volt. Fotók, videók, érzések, emlékek, nyers adatok, nyaralások, szülinapi ajándékok, karácsonyok, bizonyítványok, és minden egyéb, ami végig kíséri az életünket. Másnak nem szórakoztató, de nekünk az. (Eredeti mottó - 2007) egy tejszagú gyermek és egy vér/verejtékszagú bodyguard naplója.

kedd, szeptember 18, 2007

Szürke hétköznapok

Zénó 2 hetes. Tegnap hagytam először magára (magára = én elmentem otthonról, ő meg maradt a nagyapjával), egy órára kb, de máris olyan lelkiismeret furdalásom lett, hogy visszafelé sírtam a kocsiban. Meg hiányzott is.

Pedig néha már tényleg falhoz tudnám vágni, mondjuk amikor éjjel bealszik kaja közben, aztán mikor letenném aludni, elkezd bömbölni, hogy éhes. Akkor visszaveszem, de enni nem kezd el még véletlenül sem, csak 1) ordít világnak, hogy éhes, vagy 2) nézelődik csendben, mint valami múzeumban. Én meg várok türelmesen hogy 1) észrevegye az orra előtt a tejet, vagy 2) észrevegye az orra előtt a tejet a múzeumban és folytassa végre az evést.

Az ilyesmit az ember nappal még elviseli valahogy, de éjjel nincs egy órám arra, hogy megvárjam, amíg telenyomja magát tejjel, ha nem eszik, lerakom, aztán magára vessen. Újrajátszhat 3 óra múlva. Nekem aludnom kell.

Persze azért nem lehet haragudni rá. Férfi még soha nem nézte ilyen őszinte áhitattal a melleimet. Persze ezelőtt nem is voltak ekkorák.